.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سال 91 سال شکوفایی آی‌تی در مازندران

شمال نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات مازندان با اشاره به اینکه سال 91 سال شکوفایی آی‌تی در مازندران است از تغییر سامانه 1818 به 2020 خبر داد.

به گزارش شمال نیوز بهروز باباجانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مخابرات مازندران آمادگی ارائه خدمات به مشترکان تلفن ثابت، دیتا و موبایل را دارد.

وی با اشاره به اینکه 1100 بی.تی.اس (پوشش موبایل همراه اول) و 270 جی.اس.ام روستایی داریم، اضافه کرد: تلفن‌های روستایی رومینگ داشته و با توجه به اینکه تلفن ثابت هستند خدمات همراه اول را هم دریافت می‌کنند.

باباجانی با بیان اینکه در ورودی شهرها در ایام نوروز خدمات را به مشترکان عرضه می‌کنیم، یادآور شد: 801 مرکز مخابراتی، برقراری ارتباط تلفن‌های ثابت را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه 280 نفر در ایام تعطیلات این مراکز را نگهداری می‌کنند، بیان داشت: مراکز کشیک خدمات‌دهی به موبایل در سه شهر ساری، بابل و چالوس متمرکز هستند.

باباجانی با بیان اینکه 200 نفر هم در حوزه تلفن‌ ثابت و دیتا مشغول خواهند بود، خاطرنشان کرد: مشترکان می‌توانند هرگونه مشکل موبایل را به شماره 9990 اطلاع دهند.

مدیرعامل مخابرات مازندران با بیان اینکه در ایام نوروز توزیع سیم کارت و کارت تلفن داریم، بیان کرد: افراد برای اتصال به اینترنت می‌توانند با شماره 9711 در هر نقطه‌ای بدون داشتن شناسه کاربری و رمز عبور از خدمات اینترنت بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه کشیک‌های مخابرات در تمام بخش‌ها فعال هستند، بیان داشت: در آینده نزدیک سامانه 1818 به 2020 تغییر می کند و پاسخگوی همه مشترکان خواهد بود.

باباجانی با بین اینکه تمام تلفن‌های جی.اس.ام روستایی، اعتباری می‌شوند، گفت: به‌زودی تلفن ثابت اعتباری هم در شهرها به صورت اعتباری ارائه می‌شود و افراد می‌توانند با خرید یک خط تلفن ثابت، میزان اعتبار مورد نیاز را خریداری کرده و از تلفن ثابت استفاده کنند.

وی ادامه داد: هر صاحب موبایلی که بخواهد شماره‌اش در سامانه 118 به عنوان شغل ثبت شود می‌تواند با پرداخت هزینه ماهانه که بسیار اندک است نسبت به این کار اقدام کند.

باباجانی با اشاره به اینکه در سال 91 در مازندران مشکلی از بابت خدمات اینترنت نخواهیم داشت، تصریح کرد: چراکه همه دستگاه‌ها به فیبر متصل هستند و تبادل اطلاعات در استان باوجود بستر مشکلی ندارد.

وی سال 91 را سال شکوفایی آی.تی در مازندران عنوان کرد و گفت: تامین فیبر و پهنای باند ما را به این مسیر رهنمون می‌سازد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.